Ara Bakalım

15 Temmuz 2012 Pazar

AKADEMİ 35 BUÇUK GÜNLÜĞÜ VOL 1









Beni paylaşım sitelerinde takip edenler bilirler ; yaklaşık 4 aydır bir oyunculuk kursuna gidiyorum ve kursun hergünü bir önceki günden daha güzel geçiyor ... Hiç ummazdım görüşme için o kapıdan girdiğimde bir süre sonra akademiyi evim / ailem gibi hissedeceğimi . Neyse neyse ben her zamanki gibi ortadan başladım yine anlatma :) Önce size Akademi 35 Buçuk nedir , ne değildir , orada neler oluyor (?) gördüğüm ve yaşadığım kadarıyla anlatayım . Sonra her fırsatta 5 ay süren eğitimimle ilgili bloglar yazıcam , fotoğraflar paylaşıcam ımmmmmmm neler neler .... Hadi bakalım 35 Buçuğa !!!!


“Vahide Gördüm, Altan Gördüm ve Tolga Örnek tarafından kurulan bir sanat evinin eğitim ayağını oluşturmaktadır. Akademi 35Buçuk'un amacı, teorik bilgileri, eğitmenlerin geniş tecrübelerinin aktarılacağı derslerde uygulamalarla pekiştirerek çok yönlü bir eğitim vermektir. Sadece ana eğitim dallarında değil profesyonel dünyada iş başvurularından görüşmelere hazırlığa kadar pek çok konunun işleneceği dersler, aylık seminerler ve atölyelerle de pekiştirilmektedir. Bu atölyeler ve seminerlerde, hem sektör içinden uzmanlar, tanınmış oyuncular, yönetmenler hem de diğer sanat dallarından seçkin isimler kendi alanlarındaki bilgilerini ve tecrübelerini öğrencilerimizle ve diğer katılımcılarla paylaşıyorlar.”

Herhangi bir yanlış bilgi vermemek adına Akademinin güncel internet sitesinden alıntı bilgi paylaşma gereği duydum ... Şimdi kendi düşüncelerimi yazabilirim :)

(Aslı hanım (Akademinin Genel Koordinatörü) şimdiden bir yanlışım olur ise affola :) Çıramı yakar valla :))))) )

Evet yukarıda da okuduğunuz gibi Akademi 35 Buçuk yüzeysel değil derinlemesine , amatör değil profesyonel eğitim veren bir kuruluş . Kesinlikle kurs demiyorum çünkü kurstan daha ötesi . Günlük hayatta bahsederken hep Akademi derim. Burası üniversiteden farksız bu konuda çok ciddiyim . Hocalarımız birbirinden değerli ustalar . Ders dışında size arkadaştan farksız ama derslikten içeri girildiği vakit inanılmaz disiplinliler. Öğrenmek isteyen için yapamayacakları şey yok . Derste veya ders dışında tüm hocalarımız öğretmeye , izlemeye , bilgi paylaşmaya ve sizi dinlemeye hazır.  
Aradaki dengeyi okadar güzel ayarlıyorlar ki ; onları ne kadar arkadaş gibi görseniz de , bunu fırsat bilip ( amann ben şu ödevi yapmayım , şu tirada çalışmıyım , şunu araştırmıyım , nasıl olsa beni seviyor , beni affeder ) YAPAMIYORSUNUZZZZ.... Çünkü bizlerin bişeyler öğrenebilmesi için gösterdikleri çabaya bu çok büyük haksızlık ! Zaten isteseniz de yapamıyorsunuz :) 
Şu da var ki , öğrenmek istemeyene kesinlikle ısrar etmezler , sıkmazlar , daraltmazlar " PEKİ " der geçerler . Çünkü öğrenmek ve bilgi almak istemeyen bir insan için yapacak başka bir şey yok ne yazık ki . Sonuna kadar haklı olduklarını düşünüyorum . 

HER ZAMAN BİRİNCİ KURAL DİSİPLİN !!! 

Hocalarım ve Akademi hakkında şimdilik bukadar bilgi yeterli ... önümüzde ki günlerde ayrıntıları sizlerle paylaşacağım . Hangi eğitimleri aldık , neler öğrendik , hocalarımız kimler ???35 Buçukla ilgili bilmeniz gereken  çooookk şey var !!!

Hocalarımızın dışında birde akademinin perde arkasındaki mükemmel ekibi var ! Başta Genel Koordinatör Aslı hanım olmak üzere hepsi birbirinden cici insanlar ! Aslı hanımı yazılarımda sık sık duycaksınız ... ( laf aramızda asıl korkmanız gereken "O" :))) hihihiihih ) Öğrencilerine sonsuz güveni var , inanılmaz motivasyon sağlar , BAŞARIN der BAŞARIN ... HADİ GÖRİYİM SİZİ .... SİZ YAPARSINIZ ..... SİZE GÜVENİYORUM !!! Peki ya hiç düşündünüz mü yapmayınca başınıza neler geleceğini :) PEKİİİİİİ PEKİ YA DEVAMSIZLIK SINIRINI AŞTIĞINIZDA OLABİLECEKLER ??? Hepsi yakında :) 


BENİ TAKİP ETMEYE DEVAM EDİN !!! 

ŞİMDİDEN MUSSS MUTLU HAFTALAR SİZLERE 

Unutmadan ben size şimdiden Akademinin iletişim bilgilerini veriyim yarın çok geç olabilir ! Hayallerinizi ertelemeyin ....




AKADEMİ 35 BUÇUK İLETİŞİM  
   
Adres: Kore Şehitleri Cad. Şerif Levent İş Merkezi No: 23/1 Zincirlikuyu - İstanbul  
Telefon: +90 212 275 77 53  
Fax: +90 212 272 10 65  
E-Posta: 35bucuk@35bucuk.biz

11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. merhaba asil merak ettigim mülakatta neler oldugu .neye göre seciyorlar?

    YanıtlaSil
  3. Ben de 3 aydır falan devam ediyorum Akademi'ye. Merak eden arkadaşlara kesinlikle öneriyorum. Bana da ulaşıp bilgi alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mülakatla ilgili bilgi verebilir misinz?

      Sil
    2. Merhaba, mülakatla ilgili bilgi verebilir misinz?

      Sil
    3. Merhaba genel kültür sınavına nerden hazırlanabilirim

      Sil
  4. eğitimin ücreti ne kadar

    YanıtlaSil
  5. yapılan genel kültür sınavında hangi konulardan çıkıyor bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil