Ara Bakalım

1 Aralık 2015 Salı

YILLAR SONRA BUGÜN ... 1 ARALIK 2015

Merhaba Sevgili Meraklılar ...

2012 yılında bir dönem blog yazarlığına MERAK sardığım doğrudur  :) Hatta ozamanlar bir çok şeye Merak sardığım konuşulur ; kah bakarsınız MODA cı olmuşum kah bakarsınız bir İŞ KADINI veee bir bakmışsınız OYUNCU olmak için tüm ezberleri bozmuşum !

evet size en son 2012 yılında selam verdim ve kaçtım bugün günlerden 1 ARALIK 2015 , aradan geçen 3 yıl içinde çok şey değişti TEK BİR ŞEY HARİÇ ..... Size herşeyi anlatacağım ,

22 ARALIK 2012 de bugün evli olduğum kocam ile tanıştım

7 TEMMUZ 2013 de nişanlandık

3 ARALIK 2013 de NİKAH kıydık

Veeeeee..... 16 AĞUSTOS 2014 de EVLENDİK <3


2010 yılından 2013 yılına kadar çalıştığım işimden BEN ARTIK OYUNCU OLMAK İSTİYORUM diyerek ayrıldım ...

Bu arada 2012 yılında aldığım Akademi Eğitimim (AKADEMİ 35 BUÇUK)  bitmişti , okulum aynı zamanda Menajerliğimi yapmaya başladı , ( başarılı gördükleri öğrencilerini projelere yönlendiriyorlar ,bunun için sizinle sözleşme yaparlar ) . Reklam görüşmelerine , Dizi castlarına gittim . 2014 yılında PINAR LABNE reklamında oynadım , Akademi kapsamında değil ancak şans olsa gerek başvurduğum bir kaç Yarışmada Programına Katılma şansı yakaladım .... 2013 ŞANS KAPIYI ÇALINCA - 2014 EYVAH DÜŞÜYORUM ... Tabi izleyen Meraklı gençlik İnternet ve sosyal medyada  beni araştırmaya girince AKADEMİ MENAJERLİK sayfasındaki bilgilerime ulaşıp YARIŞMA da fake yarıştığımı zannedip Allah ne verdiyse GIYBETİN dibine vurmuşlar :)

Neyse ; 1 reklam , 2 yarışma deneyiminden sonra kapıları daha açamadım , çok görüşmeler yaptım ancak şans bu işler ....


Şimdi gelelim MERAK ettiklerinize ....

Akademi 35 Buçuk piyasada ki en iyi oyunculuk eğitimi veren kurumların başında geliyor , uzman / Profesyonel eğitim kadrosuyla gerçekten çok faydalı .

İLETİŞİM - DİKSİYON - DANS - ŞAN - TEMEL OYUNCULUK - KAMERA ÖNÜ OYUNCULUĞU eğitimi alıyorsunuz sindire sindire . Bu arada bu ders isimleri 2012 yılına ait şuan bildiğim kadarıyla ders isimleri ve içerikleri tamamen olmasa da değişti . Mesela YOGA eklendi .

MERAK ettiğiniz bir konuda MÜLAKATLAR HAKKINDA ; Bu konuda size çok detay veremeyeceğim çünkü adı üzerinde MÜLAKAT ve TEORİK bir konuda mülakata girmiyorsunuz OYUNCULUK YETENEK işi , güzel olmanıza , şık giyinmenize veya çok zengin olmanıza bakmıyor .... Sektörün değişik yüzlere ve yeteneklere ihtiyacı var , dimi ama :) İlk Görüşmenizi Değerli Koordinatörümüz Aslı hn. ile yapıyorsunuz ve uygun bulunduğu taktirde hocalara yönlendireceksiniz , gerisi bire bir görüşmede hocalarımız ile yapacağınız görüşmede göstereceğiniz ENERJİ , GÖZLERİNİZİN İÇİNDEKİ IŞIK , İSTEK ve Kendinizi İfade edebilme yeteneğinize kalmıştır diye düşünüyorum ...

Ben Mülakatımı Altan hocam ile yapmıştım mesela , onu ilk gördüğümde elim ayağım titredi bir heyecan bastı , ben onu değil de o beni büyülemişti :) Enerjisi ,babacanlığı o kadar farklı ki ... Canımm hocam (kalp) :)

NE İSTİYORSUN dedi bana NEDEN OYUNCU OLMAK İSTİYORSUN ?... Aynı sorular sizlere de gelecek...  Bu soruların cevaplarında çok şey saklıdır , bu nedenle ben kendi cevabımı da yazmayacağım :)

Şimdilik bu kadarcık .... Yine bir MERAKLI vaktimde sizlere tüm deneyimlerimin başarılarımın ve başarısızlıklarımın detayını yazacağım ...

MERAK ETTİKLERİNİZİ bana yazın , Maillerinizi Alıyorum , Aslında Bir sır vereyim yıllar sonra tekrar yazmama sebep yazdığınız yorumlar yolladığınız mailler ... Siz Sorun Ben Yazarım :)

Sevgiler (kalp)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder