Ara Bakalım

1 Aralık 2015 Salı

Akademi 35 Buçuk Günlüğü Vol 2

Derslerden DİKSİYON...

Taaa Taa.... Buyrun cenaze namazına "?" Neden mi? Neden olcak sizin o yıllardır konuştuğunuzu zannettiğiniz Türkçe varya ... işte o meğer tarzancaymış :)))) Ben akademiye 26 yaşımda başladım ilk diksiyon dersinden sonra 27 oldum Allah sizi inandırsın . Durun durun acele etmeyin hepsini anlatcam .
Öncelikle size Diksiyon hocamız Saygı Değer Işın FEYMAN 'dan bahsedeyim ; Efendim kendileri dakikada 2373724767823 hatalı kelime bulma yeteneğine sahip hiihihiiii ! " Işın Hocam bunu duysa - MÜGEEEEEEE.... der bıyık altından gülerdi kesin . Gözümün önüne geldi resmen surat ifadesi :) " Ömrüm boyunca " kendi , kendim v.s. " kelimeleri kullanırken hep ancağım kişi kEndisidir... (:
Şimdi size burdan böyle yazmakla ne demek istediğimi anlamayabilirsiniz , o havayı koklamanız , Işın hocayla diksiyon dersi yapmanız gerekiyor ! Ancak ozaman anlarsınız beyninize beyninize nasıl vuruyor gerçek Türkçe . Ah diyosunuz ben bugüne kadar boş yaşamışım , meğer Türkçe'nin T 'sini bilmiyormuşum ...
aslında her insanın alması gereken bir eğitim. Hayatın her alanında ihtiyacımız var özellikle kendimizi "doğru ifade" edebilmemiz için...İş hayatımızda , insanlarla dialoğumuz da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder